home

| Postat i: Fotografi, My life
0
 
Kom hem från Halmstad igår eftermiddags och har sedan dess nästan bara spelat sims haha.Imorgon ska jag kolla igenom alla bilder som jag tog där. Bilderna ovanför är 2 av alla bilderna jag tog, mer får ni se imorgon antar jag. Är ledig imorgon då jag är klar med Svenska kursen så jag behövde inte gå på lektionen imorgon. Så morgon dagen kommer gå till att rensa, redigera och ladda över bilder till min externa hårddisk. För på onsdag måste vi lämna in datorerna. Så jag får se hur mycket bloggning det kommer bli över sommaren. Men har ju iaf ps elements och min systers dator så jag hoppas att jag kan blogga lika ofta som jag gör nu, men är inte hundra.. Hoppas ni har haft en jätte bra helg, kram
Hittills till home





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: