Halmstad

| Postat i: Fotografi, My life
1
 
Modell: Syster Fotograf: Agnes(jag)
 
Just nu ligger jag på ett hotellrum i Halmstad. Min syster är här på götalands lägret i fotboll. Så jag och mamma passade också på att åka ner hit och "ta lite semester". Idag har vi kört hit, vilket tog cirka 5 timmar(!!!) och sen nu på kvällen kollade vi när min syster spelade mot Halland. Imorgon väntar Ullared och Tylösand och på lördag ska vi kolla på min systers andra match och sen åker vi hem. Hoppas ni har haft en bra dag, kram
Hittills till Halmstad


emelie christin - vardag & foto

sv: tack så mycket! publicerat ett fotografi från den dagen ganska nyss. fler kommer framöver så det är bara att kika in :) ha en bra fredag!


URL: http://ecc.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: