metallsvenskan

| Postat i: My life
2
Bild från Kumla-Sköllersta matchen förra helgen
 
Inte haft tid att blogga i helgen. Då jag har jobbat på Metallsvenskan fre-lör med att sälja öronproar åt ett företag. Vilket var super kul! Verkligen en upplevelse och en erfarenhet rikare. Var lite segt på lördagen då det inte var så mycket folk på morgonen men då hade man tid att prata med de andra antställda! Och igår efter jag slutade jobba så drog familjen till Eskilstuna för att kolla på en mopedbil. Så kom hem sent och gick och la mig på direkten.
 
Idag har jag firat morsdag hemma hos Farmor med släkten. Efter det åkte jag och kollade när min syter spelade match mot Hallsberg. De vann med 3-1! Ska ladda in bilderna från den matchen imorgon och se om det blev några bra bilder, får hoppas på det!!
 
Hoppas ni har haft en bra helg, kram
 
 
Hittills till metallsvenskan


MATILDA

fin bild!


URL: http://matildays.forme.se
emelie christin - vardag & foto

sv: tack vad glad jag blir. hoppas du får en bra morgondag! :)


URL: http://ecc.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: